Formularz zgłoszeniowy  

Bieżące problemy w gospodarce finansowej i rachunkowości szkół artystycznych w 2024 roku

Olsztyn, 21-22 listopada 2024 r. 

 

Nazwa jednostki i adres:

NIP do faktury

Kwota do zapłaty

Imię

Nazwisko

Imię

Nazwisko

Imię

Nazwisko

E-mail:

Telefon kontaktowy

Oświadczam, że powyższa usługa mająca charakter usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, jest finansowana w całości ze środków publicznych - zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 685 ze zm.)

Na przetwarzanie danych osobowych

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
 

zorganizowane w terminie: 21 – 22 listopada 2024 r. w Warmiński Hotel & Conference

ul. Kołobrzeska 1, 10-442 Olsztyn (wejście od ul. Kościuszki)

 

Mając na uwadze specyfikę szkół artystycznych jako państwowych jednostek budżetowych, zagadnienia poruszane na szkoleniu będą dotyczyły tylko tego typu jednostek. Z uwagi na dedykowany charakter szkolenia, uczestnicy będą mogli w między czasie uzyskać porady na nurtujące ich problemy i wątpliwości napotkane w trakcie swojej pracy zawodowej.

Podczas szkolenia otrzymają Państwo informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania jednostki, których w tak zebranej formie nie znajdziecie nigdzie indziej.

 

W programie szkolenia:

  1. Dochody i wydatki na rachunku, o którym mowa w art. 11a ustawy o finansach publicznych

  2. Zapłata dokonana przez pracownika szkoły – prawidłowość tego działania i zasady księgowania

  3. Podstawy prawne naliczania zasiłków

  4. Zmiany w klasyfikacji budżetowej

  5. Zasady przechowywania dokumentów papierowych po wprowadzeniu elektronicznego obiegu dokumentów

  6. Dokumentowanie inwentaryzacji – najczęstsze nieprawidłowości

  7. Prawa autorskie w księgowości szkół artystycznych

  8. Zmiana godzin – wymiaru dla „niepełnoetatowego” nauczyciela – w trakcie miesiąca i wpływ tego na płace – stosowanie art. 39 KN

  9. Środki rad rodziców w bilansie?

  10. Wpływ zmian przepisów w 2024 r. i na 2025 r. z sesją pytań

 

Prowadzący - Piotr Wieczorek - certyfikowany trener, specjalista ds. rachunkowości i zarządzania ryzykiem, audytor wewnętrzny systemów zarządzania jakością, praktyk kontroli i rachunkowości z wieloletnim doświadczeniem, były pracownik jednostek sektora finansów publicznych; autor i współautor licznych publikacji m. in. dla Wydawnictwa C.H. Beck, INFOR Ekspert, INFOR.PL, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego; członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego; niezależny doradca.

 

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest nadesłanie zgłoszenia drogą elektroniczną na adres e-mail: biuro@aspektpw.pl i po potwierdzeniu otrzymania dokonanie wpłaty 1200,00 zł (brutto)/za osobę w formie przedpłaty na konto w Nest Bank SA  06 1870 1045 2083 1053 3916 0001 na podstawie niniejszej oferty w tej cenie do 18 listopada 2024r. , w przypadku zgłoszenia po terminie i dokonania płatności po tym terminie lub płatność po szkoleniu wynosi 1300,00 zł (brutto)

Przy zapisie 2 uczestników i wpłacie do 31.10.2024 r. kwota z rabatem 2350 zł
Przy zapisie 3 uczestników i wpłacie do 31.10.2024 r. kwota z rabatem 3400 zł
Przy zapisie 2 uczestników i wpłacie po 31.10.2024 r. kwota z rabatem 2550 zł

Przy zapisie 3 uczestników i wpłacie po 31.10.2024 r. kwota z rabatem 3750 zł

 

Gwarancja zwrotu płatności w przypadku rezygnacji na 4 dni przed szkoleniem! Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia kosztów w 100%.

 

Szkolenie jest zwolnione z VAT (100% finansowanie ze środków publicznych przy fakturze wystawianej na szkołę), w pozostałych przypadkach do ww. ceny należy doliczyć podatek VAT (23%).

 

Cena obejmuje: uczestnictwo w szkoleniu, autorskie materiały szkoleniowe, nocleg, śniadanie, 2 obiady, kolację, serwis kawowy, certyfikat ukończenia szkolenia

 

Plan organizacyjny szkolenia:

 

W pierwszym dniu

12:00 – przyjazd uczestników

12:30 – szkolenie

14:00 – obiad

15:00 – szkolenie

19:30 – kolacja

 

W drugim dniu

08:00 – śniadanie, wymeldowanie się z hotelu

09:30 – szkolenie

13:30 – obiad

14:30 – szkolenie

15:30 – konsultacje indywidualne

16:00 – zakończenie szkolenia

 

 

ZAPRASZAMY!

 
 
 
Klauzula informacyjna

 

Administratorem danych osobowych będzie ASPEKT PW Sp. z o. o. Mroczeń 109/1; 63-604 Baranów; NIP: 6192023074 KRS 0000558069 REGON: 361516014 Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu – IX Wydział Gospodarczy KRS kapitał zakładowy 5000 zł (w pełni opłacony)

Podanie danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do realizacji zamówienia.

Wyrażam zgodę

Uwzględniając RODO na przetwarzanie danych osobowych zawartych w formularzu przez ASPEKT PW sp. z o.o. w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 poz. 922 z późn. zm.). Wiem, że mam pełne prawo do wglądu i zmiany swoich danych, jak też ich usunięcia z bazy. Wymagane do wykonania umowy! (przy ich braku nie dochodzi do zawarcia umowy)

Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na podstawie art. 6 ust. 1 plit b RODO i wyłącznie w celu wykonania umowy. Dane osobowe będą przechowywane do czasu odwołania zgody na przetwarzanie danych. Mam prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia oraz prawo do ograniczenia ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania moich danych osobowych, prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dane osobowe nie będą przekazywane żadnym odbiorcom danych – ani do państwa trzeciego, ani organizacjom międzynarodowym. Moje dane nie będą służyć do profilowania.

Integralną częścią formularza jest oferta, określająca przedmiot usługi i jej zakres.

Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), informuję, że administratorem danych jest ASPEKT PW sp. z o.o. z siedzibą ul. Krajowa 220/1; 63-604 Mroczeń e-mail biuro@aspektpw.pl; tel. 607035512. Firma nie ma obowiązku zatrudniania inspektora ochrony danych.

Administrator danych zapewnia odpowiednie zabezpieczenia w zakresie ochrony danych osobowych. Kopię danych osobowych przetwarzanych udostępnia na podstawie pisemnego wniosku.

Bieżące problemy w gospodarce finansowej
i rachunkowości 
szkół artystycznych w 2024 roku

Szanowni Państwo, zapraszamy głównych księgowych szkół artystycznych na szkolenie

Nr KRS 0000558069; REGON: 361516014;
NIP: 6192023074;
Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu - IX Wydział Gospodarczy KRS; kapitał zakładowy 5000 zł (w pełni opłacony)

Zadzwoń do nas

+ 48 607035512

Napisz do nas

biuro [małpa] aspektpw.pl

 

ul. Krajowa 220/1

63-604 Mroczeń

Ta strona została stworzona w kreatorze WebWave

 Projekt i wykonanie: Smart Pixel

Zakres Usług 

 

Szkolenia

 

Ochrona danych osobowych

 

Książki

 

Doradztwo 

 

Usługi księgowe

 

Założenie firmy

ASPEKT PW
Sp. z o.o.